Catalogus
Catalogus
Apple & Apple accessoires
Audio, TV, Video en Foto
Computer
Health & Personal Care
Speelgoed en Goede Doelen
Telefonie & Navigatie
Tuin- & Gereedschap
Witgoed & Huishoudelijk

Informatie
De Hager site
Pakketten bestellen
Veelgestelde vragen
Wachtwoord vergeten
Algemene Voorwaarden
Contact


1 - Waar kan ik terecht voor vragen over de werking van ProShop?
Voor vragen over de ProShop kan u telefonisch contact opnemen via het nummer: 073-642 85 84
 
2 - Is het mogelijk om mijn cadeau naar een ander adres te laten sturen ?
Nee, cadeaus worden alleen naar het adres van uw bedrijf gestuurd dat bij Hager bekend is.
 
3 - Mijn bedrijfsadres klopt niet/ is gewijzigd, hoe kan ik dit wijzigen?
Dit kan u telefonisch bij Hager doorgeven via 073-642 85 84
 
4 - Hoe weet ik tot wanneer mijn punten geldig zijn?
De geldigheidsduur van uw punten staat achterop uw waardebon vermeld, ten tijden dat de actie afloopt zult u eveneens een email hierover ontvangen.
 
5 - Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is doorgekomen?
Bij het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per email, deze bevestiging is uw bestelbewijs. Wanneer u deze na het plaatsen van een bestelling niet ontvangt vragen wij u contact opnemen met Hager via telefoonnummer: 073-642 85 84
 
6 - Ik kom punten tekort, kan ik ook bijbetalen?
Helaas, het is alleen mogelijk om cadeaus te verkrijgen via punten verkregen via ingewisselde waardebonnen
 
7 - Mijn bestelling is langer onderweg dan aangegeven op de orderbevesting. Wat nu ?
Wij vragen u contact op te nemen met Hager via tel: 073-642 85 84. Wij zullen dan kijken wat de status van uw bestelling is.
 
Login
Hager Inlogcode:
Wachtwoord:


Speciale actie
Bekijk nu de nieuwe doorlopende actie

Mededeling
Let op: Vanaf 1-2-2018 zijn er nieuwe waardebonnen die geldig zijn t/m 31-1-2019. Mocht u nog punten in uw kluis hebben van 2017 dan zijn deze op 31-1-2018 vervallen. In overleg kunnen wij deze overzetten naar 2018. Hiervoor dient u dan een mail te sturen naar waardebonnen@hager .nl.