•  
  • Producten
  • Oplossingen
  • Actueel
  • Services & Tools
  • Trainingen & Events
  • Over ons
  • Werken bij Hager

Whitepapers van Hager

Hieronder vind je whitepapers van Hager. Hiermee delen we kennis met je en hopen je daarmee iets extra's te bieden naast de producten en oplossingen die we voor je hebben. Hou de site in de gaten, want er komen geregeld nieuwe whitepapers bij.

De toekomst van de verdeeltechniek in de woning

Elektrische auto’s, zonnepanelen, vergaande automatisering en gelijkstroom doen geleidelijk hun intrede in onze woningen. Dat betekent nogal wat voor de verdeler. Deze gaat de komende tien jaar uitdijen en aan belang winnen. De groepenkast krijgt in een ‘all-electric’ woon- en werkomgeving steeds meer voor zijn kiezen!

Dit whitepaper verschaft je duidelijkheid en informatie over de belangrijkste ontwikkelingen in verdeeltechniek in woningbouw.

Domotica en de keuzes die je als installateur moet maken

Drie op de tien mensen hebben ondertussen al een smart home product in huis. En dit aantal groeit enorm, zoals in ons eerdere whitepaper Internet of Things en Domotica aangegeven. Door mee te gaan in de ontwikkeling van domoticasystemen, en je te specialiseren in een domoticaprotocol, zorg je voor een toekomstbestendige bedrijfsvoering. Dit whitepaper verschaft je duidelijkheid en informatie over de bekendste protocollen en biedt je hulp om weloverwogen keuzes te maken.

Internet of Things en domotica

Eind 2016 zullen er 6,5 miljard apparaten verbonden zijn aan het internet. In 2020 is de verwachting dat meer dan 20 miljard apparaten zijn aangesloten. Een gigantische stijging, die gigantische mogelijkheden met zich meebrengt. Lees ons whitepaper waarin we de wereld van Internet of Things en domotica omschrijven en wat het voor jou als installateur betekent.

Wil je weten hoe je als installateur social media kunt inzetten?

Totaal-whitepaper over social media

Sinds de komst van sociale media is het voor bedrijven mogelijk om de online stem van de klant nauwlettend in de gaten te houden. Bovendien was er nooit eerder zo’n gemakkelijke manier om te werken aan naamsbekendheid.
Als installateur kun je dankzij sociale media je bedrijf of jezelf als professional presenteren aan een potentieel miljoenenpubliek. Je kunt in gesprek gaan met je doelgroep om elkaar verder te helpen. Met positieve effecten voor het engagement van je doelgroep. Hierdoor leert je doelgroep je bedrijf beter kennen en is ze sneller geneigd om je in te huren voor een klus.
Weten hoe je als installateur social media kunt inzetten?

Deel-whitepapers

Twitter
Wil je graag actuele berichten delen als installateur? Dan is Twitter een goede keuze. Hiermee deel je gemakkelijk en snel informatie met 2,6 miljoen gebruikers in Nederland.

Facebook
Onderzoek heeft aangetoond, dat 50% van de installateurs Facebook inzet om in contact te blijven met bestaande relaties én om in contact te komen met nieuwe relaties. Is Facebook ook iets voor jou?

LinkedIn
Meer dan 30% van installateurs heeft een LinkedIn-account. Een deel van deze groep zet het sociale medium in voor zakelijke doeleinden zoals netwerken. Met dit whitepaper willen we duidelijk maken hoe je het zakelijk gebruiken van LinkedIn naar een hoger niveau kunt tillen.

Instagram
Het verschil met Twitter, Facebook en LinkedIn is dat Instagram alleen toegankelijk is vanaf een smartphone. Net als Twitter werkt Instagram met volgers, maar in plaats van tekstupdates ontvang je foto-updates. Dit maakt het een perfect middel om te inspireren, zeker voor een installateur.

WhatsApp
Ruim 9,8 miljoen Nederlanders gebruiken Whatsapp. WhatsApp is volledig cross-platform, dus met ieder gangbaar apparaat te gebruiken. Voor een installateur biedt het unieke kansen voor 1-op-1 klantcontact.

De kracht van het familiebedrijf

Heb jij een familiebedrijf? Weet je dan wel hoe bijzonder je bent?
Misschien heb je er nooit zo bij stilgestaan, maar familiebedrijven zijn de kartrekkers van onze economie en spelen een grote rol in de samenleving. Toch gaan ze vaak vrij anoniem door het leven. Dit is nergens voor nodig. Het zijn innovatieve organisaties. Ze zitten vol kennis, zijn maatschappelijk betrokken en hechten veel waarde aan stabiliteit en presteren op de lange termijn. Daarom hebben we voor jou een whitepaper uitgebracht: De kracht van het familiebedrijf - Benut je meerwaarde als familie-installatiebedrijf.